Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

       

UKÁZKY NAŠICH STAVEB

KOLOBĚŽKY

ELEKTROKOLOBĚŽKY

ELEKTROKOLA

JINÉ STAVBY

 

BAVÍME SE KOLOBĚHEM

 

 

 

 

Příběh koloběžky

4 roky a 10 000 km

....................................................

M-I-B-O GoodSpeed

Naše úpravy


....................................................

Elektrokoloběžky

naše přestavby

....................................................

Máte psa? Pak vám chybí už jen koloběžka

Nechte si poradit a koloběžky vyzkoušejte v našem Mushingovém centru

zde

....................................................

Koloběžka s dětskou sedačkou

Jak si nejlépe vybrat koloběžku s dětskou sedačkou?

Přečtěte si v našem blogu

....................................................

Koloběžka do terénu

Dá se s koloběžkou jezdit v terénu? Je vůbec vhodné s koloběžkou do terénu jezdit?

zde


....................................................

 

Projeli jsme Peklem

Peklo severu je druhé jméno slavného francouzského závodu Paris-Roubaix. Jak jsme jej zdolali na koloběžkách se dočtete na našem blogu

....................................................

Elektrokoloběžky v praxi

Zabýváme koloběžkou také jako dopravním prostředkem. Součástí tohoto projektu jsou i elektrifikace. Jakě jmáme zkušenosti z reálného provozu se dočtete v našem blogu.


....................................................

 

Elektrická koloběžka? Proč ne.

Pokud patříte mezi ty, kterým to moc neběhá a přesto si chcete užít větru ve vlasech ze stupátka koloběžky, máme pro vás malý tip.

 

....................................................

500 mil na koloběžce


Příběh elektrokoloběžky

Kdyby si majitel nenajel dodávkou na přední kolo, tahle e-koloběžka by se k nám nedostala. My bychom nevěděli, že má za 4 roky najeto skoro 10 000 km. V létě i v zimě. Dostává při tom dost zabrat, protože slouží při rozvozu reklamních letáků kdesi v Německu. Výkon 500W, max. rychlost 20km/h a aktivace akcelerátoru od 6km/h je dle tamní legislativy úplně v pořádku.

Koloběžku Kostka Twenty si u nás její majitel pořídil až jako druhý stroj. Ta první se pod ním doslova rozpadla a tak přišel na nápad, že potřebuje něco lepšího. Jeho živobytím je roznáška reklamních letáků a protože jeho regionem je venkov, je koloběžka pro tuto práci skvělým řešením. Díky ní znásobil svůj výkon, získal větší region a tím samozřejmě i mzdu.

Svojí práci má rád a tak jej napadlo, že rychlejším přesunem dokáže „svou trasu" zvládnout ještě rychleji a obrátil se na nás s prosbou o elektrifikaci. Na instalovaném nosiči Racktime Top-it přepravila koloběžka nespočetně tun papírových letáků. Až z té věty mrazí při pomyšlení na letáky ve schránce co hned putují do odpadu, nebo na podpal.

Koloběžka je neustále převážena v dodávce plné letáků a samozřejmě utrpí mnoho šrámů co nesouvisí se samotnou jízdou. Například když se na ni sesype štos letáků o váze 100kg, nebo když zachytíte displejem o dveře či poškodíte kabeláž motoru.

Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je krása. Celý elektrický systém je ale konstruován velmi jednoduše a díky tomu se i snadno udržuje. Přiznaná kabeláž na rámu na někoho nepůsobí esteticky. Snadný přístup je ale výhodou. A to je u pracovní koloběžky (a nejen u ní) hodně důležité.

Průběžnou úržbu si majitel samozřejmě provádí sám. Utržený displej jednoduše omotá lepící kobercovou páskou, nebo ztrátu klíčku k baterii vyřešil odvrtáním zámku. Nejčastěji použitým spojovacím materiálem je jak vidíte elektrikářská páska tzv. binder. Těmi byla před naší opravou přichycena k rámu i lišta baterie utržená při nedobrovolném letu vzduchem.

Při jedné rozvážkové jízdě byla koloběžka zabavena Německou policií s podezřením na provoz nelegálního stroje. Takové zabavení není žádná legrace. Vystoupí policista ze služebního auta, naloží koloběžku do kufru. Jediné co vám zbyde je výzva k podání vysvětlení s udáním adresy příslušného oddělení.

Vyšlo najevo, že důvodem k zabavení nebyla jízda po chodníku, nebo jízda s elektropohonem. Ten hlavní problém byla koloběžka jako taková. Policista neznal totiž ani velkou koloběžku jako takovou a majitele podezíral z užívání nedovoleného dopravního prostředku.

Po cca měsící tahanic a předložení důkazů o splnění technických parametrů jako je max. rychlost, výkon a aktivace akcelerátoru až po rozjezdu zaplatil majitel pokutu 10,- Euro za chybějící osvětlení.

Když došlo na přejetí předního kola při couvání autem, přicestovala koloběžka na opravu do našeho servisu. Motor funguje jako nový. Stačilo tedy zkontrolovat a opravit prodřenou kabeláž a zaplést motor do nového ráfku.

Přejeme dalších 10 000 km tentokrát už bez nehody.

P.S. Elekrifikace koloběžek a jízdních kol provádíme již od roku 2014 a koloběžka Kostka Twenty s elektrosadou EVBIKE je jen jedna z několika set kusů provedených staveb v naší dílně. Některé z nich můžete vidět v naší neustále rostoucí galerii