LÍBÍ SE NÁM

Seriál  závodů koloběhu


Recenze koloběžek

Všechno o běhání


 

Nadšenci koloběhu z Holoubkova

 

Vše o cyklistice v okolí Plzně

 

Klub koloběhu KKPlzeň

 

Momentky z cest

Výzva:

Pošlete nám zajímavé fotografie s vaší koloběžkou. Ty nejzajímavější odměníme.

 

koloběžky kolobka koloběžka

cyklovozík skládací kolo kola

elektrokoloběžka

přilby brašny cykobrašny

skládací kola brompton

anglická legenda evbike

kostka mibo azub

bbb schwalbe

tern kickbike  ortlieb

koloběžky kostka

koloběžky mibo

koloběžky kickbike

skládací kolo tern

skládací kolo dahon

biologic klickfix

bionx elektrosada

elektrifikace motor evbike

elektromotor elektokolo crussis

servis bionx,

Partnerské weby

zerocollection.cz

InternetoveObchody.cz

NOVINKY NA FACEBOOKU

 

KOLOBĚŽKOVÉ AKCE

 

Koloběžka s dětskou sedačkou

Jak si nejlépe vybrat koloběžku s dětskou sedačkou?

Přečtěte si v našem blogu

....................................................

Koloběžka do terénu

Dá se s koloběžkou jezdit v terénu? Je vůbec vhodné s koloběžkou do terénu jezdit?

zde


....................................................

MIBO GT, koloběžka na pět způsobů

V únoru 2016 přichází na trh nový model koloběžky od českého výrobce MIBO. Jaká bude si můžete přečíst v našem článku zde

....................................................

30 hodin na koloběžce

Koloběžkový závod se startem ve Šluknově a s cílem ve Vyšším brodě je tak dlouhý, jak si ho uděláte. Zážitky jednoho z účastníků si můžete přečíst na našem blogu


....................................................

Projeli jsme Peklem

Peklo severu je druhé jméno slavného francouzského závodu Paris-Roubaix. Jak jsme jej zdolali na koloběžkách se dočtete na našem blogu

....................................................

Nová koloběžka MIBO Revoo

a první jízdní dojmy v našem blogu

....................................................

Elektrokoloběžky v praxi

Zabýváme koloběžkou také jako dopravním prostředkem. Součástí tohoto projektu jsou i elektrifikace. Jakě jmáme zkušenosti z reálného provozu se dočtete v našem blogu.


....................................................

Etapák

První etapový závod v historii koloběhu. Jak to prožil jeden z účastníků pelotonu si můžete přečíst v našem blogu


....................................................

Jak se jede 315 km nonstop

se můžete dočíst v našem vyprávění

....................................................

Elektrická koloběžka? Proč ne.

Pokud patříte mezi ty, kterým to moc neběhá a přesto si chcete užít větru ve vlasech ze stupátka koloběžky, máme pro vás malý tip.

....................................................

Jak se "vaří" MIBO

Reportáž z továrny, ve které se vyrábí české koloběžky značky MIBO.

....................................................

Koloběžkový kros

Třicítka  koloběžkářů si to rozdala v těžkém závodě na letkovském autokrosu. Jak se jezdí v bahně si můžete přečíst v repotáži přímého účastníka Petra Lindnera, šéfredaktora koloběžkového webu Přibližovadla.cz


....................................................

3. Plzeňský KOLOBĚHran

Námi pořádný závod se stal účastí 138 koloběžkářů největším závodem v historii české Rollo ligy. Více


....................................................

Závod o Krále Českého lesa

Druhý ročník závodu nedaleko Tachova. Několik desítek koloběžkářů si nenechalo ujít jízdu neobydlenou krajinou. Více

....................................................

2 etapy Tour de France na koloběžce

Doprovodili jsme tým Kickfrance na nejdelší etapě z Francouzského Givors na horu Mont Ventoux. Více

....................................................

4. závod Bez pedálů

Noční závod na 25 km na zabezpečené trati. Zážitek pro všechny zúčastnné jako hrom. Více

....................................................

3. závod Bez pedálů

Plzeňská stopovačka, při které závodníci objevovali pro ně často neznámá místa Více

....................................................

2. závod Bez pedálů

Šumavský sjezd - 14 km dlouhý sjezd dal zabrat všem bez vyjímky. Více

....................................................

1. závod Bez pedálů

Kolem světa se uskutečnil ve Františkových Lázních. Více

....................................................

Tour po Čechách

Velikonoční víkend 2013 plný koloběhu. 450 km za tři dny. Více


....................................................

Jak se vyrábí koloběžky KOSTKA

Pojďte se námi podívat do továrny na koloběžky KOSTKA prostřednictvím našeho fotoaparátu. Více

....................................................

210 km z Aše na Pražský hrad

210 km za 18 hodin při teplotách hluboko pod nulou. Více na našem blogu

....................................................

4.12.2012. Články, reportáže ze závodů a dalších koloběžkových akcích najdete nově na našem novém blogu KOLOBĚHsport, nebo na Facebooku


....................................................

Dalších 119km, tentokrát z Prahy do Plzně

po Panevropské cyklostezce. Trasa, kterou můžem doporučit každému dálkovému koloběžkáři. Více


....................................................

140 km z Plzně na Křivoklát a Karlštejn

jsme ujeli během krásného podzimního dne. Že i taková zdálenost není na koloběžce nedosažitelná si můžete přečíst v naší reportáži. Více


....................................................

SOUTĚŽ

Pošlete nám zajímavou fotografii s vaší koloběžkou.

Fotografie zveřeníme a nejlepší odměníme.


....................................................

S koloběžkou do 16.patra

Během závodu RUN-UP, běhu do schodů v Plzni, vyběhl Milan Vřešťál do 16. patra i s koloběžkou a nechal za sebou několik svých soupeřů. Více

....................................................

500 mil na koloběžce

....................................................

Testování Lehokol

26. a 27. května jsme uspořádali testování lehokol a lehotříkolek výrobce AZUB. Kdo přišel, odnesl si nezapomenutelné zážitky z jízdy na těchto nádherných strojích. Více


....................................................

Závod na 24 hodin s rekordní účastí

Na 4. ročníku koloběžkové 24 hodinovky tekly pot i krev. Všichni účastníci si ale odvezli fantastické zážitky. Více o závodě se dočtete zde

....................................................

24 hodin s koloběžkami

Koloběžkový závod týmů na 24 hodin, který je často označován jako nejdrsnější v ČR bude odstartován už v pátek 18.5. v 18:00. Nenechte si ujít Více

....................................................

KOLOBĚHran 2011 je minulostí


Na vzdory deštivému a mrazivému počasí (teplota 8°C) se před více než 400 závodníků Plzeňského HERVIS půlmaratonu postavilo na start 14 jezdců s koloběžkami. Peleton s davem běžců v zádech vzbudil veký zájem přihlížejících diváků. Všichni zúčastnění závodníci si nemohli atmosféru závodu a povzbuzování diváků podél trati vynachválit.

Naše firma KOLOBĚHsport věnovala do tomboly závodu půlmaratonu jednu špičkovou koloběžku KOSTKA HILL Cross která se stala hlavní cenou.

V tombole ji nakonec získala účastnice lidového běhu se šťastnou jedničkou na kočárku a my jí k výhře gratulujeme. Více zde

....................................................


» OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky firmy Václav Jun, KOLOBĚHsport od 1. 1. 2016

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.kolobezky-plzen.cz jehož provozovatelem je Václav Jun-KOLOBĚHsport. Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Vymezení pojmů

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

Kupujícím spotřebitelem, nebo jen spotřebitelem je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Nabídka je právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy tak, aby smlouva mohla být uzavřena jeho jednoduchým a nepodmíněným přijetím, a pokud z něho plyne vůle navrhovatele být smlouvou vázán, bude-li nabídka přijata.

Má se za to, že návrh dodat zboží nebo poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit.

Kontaktní údaje

Název: Václav Jun - KOLOBĚHsport
Sídlo: Skvrňanská 54, 301 00 Plzeň
IČ: 62663101
Telefon: +420 603 218 471
Email: kolobehsport@centrum.cz
Kontaktní adresa: Skvrňanská 54, 301 00 Plzeň

Informace


Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Kupující se při výběru zboží nemůže odchýlit od nabídky prodávajícího. Pokud kupující v objednávce uvede jiné zboží, než které prodávající nabízí, případně zboží s jinými vlastnostmi, smlouva nevznikne. Prodávající zároveň nemůže dodat jiné zboží, než si kupující objednal, ledaže se dohodnou jinak.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

Vzniklá kupní smlouva, resp. daňový doklad, bude uložena v elektronickém archivu.

Registrovaní uživatelé mají k uzavřeným smlouvám přístup po přihlášení na internetových stránkách prodávajícího.

Neregistrovaným zákazníkům bude smlouva zaslána v elektronické podobě na požádání.

Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy najdete výše

Obrázky u zboží mají pouze ilustrativní charakter a nemusí odpovídat skutečné podobě věci.

 

Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, většinou nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle zpravidla nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

V případě poškození zásilky doporučuje prodávající kupujícímu sepsat s dopravcem zápis o škodě.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, předá prodávající kupujícímu ihned při převzetí zboží, v případě technického problému na straně prodávajícího nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží kupujícím.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit (Reklamační řád).

Cena dopravy a způsob doručení jsou uvedeny v nákupním košíku

Je-li kupující v prodlení s převzetím zboží, prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem po jejím uplynutí prodat.

Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Formulář ke stažení zde

Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání  do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

Jestliže kupující spotřebitel zvolil při vracení zboží jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy je kupující spotřebitel povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží.  Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující spotřebitel.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky.

Výjimky: Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že ke splnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby a u smluv o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost.

Práva a povinnosti z vadného plnění

Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží v době, kdy kupující věc převzal, nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující spotřebitel může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující spotřebitel požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Prodávající není povinen nároku kupujícího spotřebitele vyhovět, pokud prokáže, že kupující spotřebitel před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující spotřebitel v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Kupující spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Formulář ke stažení zde

Kupující podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, kterou měla věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího podnikatele založí i vada později vzniklá, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.

Kupující je povinen oznámit vadu prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, co jí mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.

V této lhůtě je kupující spotřebitel oprávněn uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

  • odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
  • bezplatné odstranění vady opravou;
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující spotřebitel nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující spotřebitel uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.

Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí.

Reklamaci kupujícího spotřebitele, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím spotřebitelem písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.

Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy.

Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Tento postup není mediací dle zákona č. 202/2012 Sb., o mediaci, v platném znění ani rozhodčím řízením podle zákona č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízením a výkonu rozhodčích nálezů, v platném znění, a jeho využitím není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Ostatní

Záloha na zboží

V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není na skladě, nebo množství zboží, které není obvyklé, může být ze strany prodávajícího požadována úhrada zálohy. Prodávající se zavazuje o požadavku zálohové platby informovat kupujícího neprodleně.

Dárky

Dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouuvy, je kupující povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. Pokud nedojde k navrácení ze strany kupujícího, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má prodávající právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

Splátkový prodej

V případě zájmu kupujícího spotřebitele je možné uhradit cenu zboží formou splátkového prodeje prostřednictvím uzavření smlouvy o splátkovém prodeji. Tuto smlouvu může spotřebitel v případě zájmu uzavřít na prodejně prodávajícího v rámci prodejní doby, nebo v internetovém obchodě prodávajícího. Konkrétní podmínky uzavření smlouvy o splátkovém prodeji na požádání sdělí prodávající nebo je lze nalézt zde.

Informace a poradenství

Všechny ústní a písemné údaje o vhodnosti a možnosti použití dodávaného zboží jsou sdělovány podle nejlepšího vědomí prodávajícího. Představují však pouze jeho hodnoty zkušeností a informací, které prodávající získal sám, od výrobce či svého dodavatele.

Stížnosti

Stížnosti a připomínky kupujícího, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím, vyřizuje prodávající v souladu s platnými předpisy, kdy stížnosti a připomínky může zákazník uplatnit v kterékoliv prodejně prodávajícího nebo použít linku přání a stížností na tel. +420 603 218 471 či e-mailovou adresu: kolobehsport@centrum.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací zboží, bude tato stížnost vyřízena jako reklamace v souladu s platnými právními předpisy.

Elektroodpad

Prodávající zajišťuje zpětný odběr elektrozařízení, baterií a akumulátorů v souladu s příslušnými právními předpisy. Zákazník je oprávněn odevzdat staré elektrozařízení při nákupu nového obdobného elektrozařízení nebo baterií či akumulátorů na jakékoliv prodejně prodávajícího.

Písemná komunikace

V případě doručování písemností mezi účastníky se za doručovací adresu považují sídlo prodávajícího a adresy kupujícího uvedené v objednávce.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2016.